Specialare och lite till!

Nu när man är sjuk och har tråkigt får man passa på att uppdatera bloggen. Den tiden som varit sedan sist har det blivit klar lite specialare och lite beten till karlstad fiske och fritid, inväntar bara krok till de senaste nämnda.


Specialarna består av ett par upp och ner vända Tugget med extra fenor.





Den vita har jag bara en kvar av och säljer på min hemsida, de andra kommer att hittas hos karlstad fiske och fritid när jag fått min leverans med krokar.





Lite gummibeten har även kommit fram.




Och så några spinky Jr

Skulle du vara intresserad av att köpa beten av mig kan du antingen kolla på min hemsida under fliken färdiga beten till salu eller kolla runt lite på min hemsida www.gaddgapet.se  och sen beställa genom att skicka ett mail till gaddgapet@gmail.com





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

En hel massa Sej

Massor av gäddor på Spinky